What's the point.

Fan va länge sen det va man skrev, hela grejen med att ens ha en blogg känns bara onödigt.
För man vet aldrig vad man ska skriva om. Jag är intresserad av att fotografera, men har ingen
bra kamera till det. Ska börja samla pengar för att köpa en System kamera och då kommer jag
nog börja blogga igen for real.
Just nu går jag andra året på Fenix, vad jag ska göra efter det är frågan. Har funderat på att åka till
USA som Au pair i ett år. Jag är riktigt sugen på det och som det känns nu så kommer det bli av.
Efter det så har jag nog tänkt gå Socionom utbildningen, helst då i Göteborg men man vet aldrig vart
man hamnar.
Idag så ska jag och mamma till syster i Jönköping och det blir nog bio för våran del, inte helt säkert
men annars blir det bara mysa och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0